Жаңалықтар

Онлайн төлемдердің сенімділігі мен қауіпсіздігін қалай қамтамасыз етуге болады?

Қолма-қол ақшасыз төлемдердің қарқынды өсуі тұтынушылардың сұраныстарының өзгеруімен және жаңа төлем технологияларының пайда болуымен байланысты. 2023 жылдың қазан айындағы деректерге сәйкес, Қазақстан эмитенттерінің төлем карточкаларын пайдалану арқылы жасалған транзакциялар көлемі 15,2 трлн теңгені құрады, яғни 1,05 млрд транзакция. Қазақстандағы қолма-қол ақшасыз операциялардың негізгі бөлігі интернет арқылы жүзеге асырылған, бұл жалпы операциялардың 81%-ын және қолма-қол ақшасыз төлемдер мен ақша аударымдарының жалпы көлемінің 91%-ын құрайды. Транзакциялар көлемі ұлғайған сайын, онлайн төлемдерді қабылдау қызметтерінің сенімділігі мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету маңызды бола түседі.

Төлем жүйесінің соңғы пайдаланушылары жүйенің күтілген уақытта қолжетімді болатынына және төлемдердің уәде етілген уақытта көзделген алушыға жететініне сенімді болуы керек. Олар сондай-ақ жүйенің қауіпсіздігіне сенімді болуы керек. Интернет эквайрингпен айналысатын компания үшін жоғары деңгейдегі қызмет тұрақтылығын қамтамасыз ету төменде осы мақалада қарастыратын негізгі факторларды анықтауға байланысты.

Жүйенің сенімділігі мен тұрақтылығы

Транзакция жылдамдығы мен төлемдерді өңдеу тиімділігі клиенттерге жылдам және үздіксіз транзакцияларды қамтамасыз ететін ажырамас аспектілер болып табылады. Әрбір сәтсіздік клиенттердің сенімін әлсіретеді, мейлі ол төлем агрегатормен жұмыс істейтін дүкен болсын, не сатып алуды жүзеге асыратын клиент болсын.

Қаржылық транзакция — бұл тек серверлер арасындағы ақпаратты беру ғана емес. Бұл ақшаны немесе тауарларды беру құқығының кепілдігі. Интернет эквайринг қызметін жүзеге асыратын қаржылық делдалдың рөлі бұл процесте өте маңызды. Сатып алушылар, сатушылар, банктер мен агрегаторлар өңдеу орталықтарына сенім артады. Сәтті транзакция мәміленің аяқталғанын растайды.

Деректердің қауіпсіздігі және талаптарға сәйкестік

Алаяқтық пен жеке деректердің ұрлануының көлемі мен салдары ұлғайған сайын, онлайн транзакциялардың қауіпсіздігі компанияларды ажырататын маңызды факторға айналуда. Деректерді шифрлау және токенизациялау сияқты жаңа технологияларды жедел енгізу арқылы онлайн төлем жүйелері қауіпсіз бола түсуде. Бұл деректердің құпиялылығын сақтай отырып, ақпаратты алуға мүмкіндік береді, бұл өнімдер мен клиенттерге қызмет көрсетуді жақсарту үшін қауіпсіз жүйелерді жасауға көмектеседі.

Операциялық тиімділік және клиенттерді қолдау

Қаржылық транзакцияларды өңдеуде қолдау қызметінің рөлі өте маңызды. Мысалы, төлем өңдеу құрылғыларын пайдалануға мүмкіндік бермейтін жүйелік қате пайда болуы мүмкін. Мұндай жағдайда техникалық қолдау қызметіне хабарласып, жұмысты жылдам қалпына келтіру үшін қажетті қызметті алу әрдайым маңызды. Егер сіздің жұмыс уақытыңыз қызмет көрсетушіңіздің техникалық командасының жұмыс уақытымен сәйкес келмесе, бұл маңызды проблемаға айналуы мүмкін. Тәулік бойы техникалық қолдау көрсету қажет.

Төлемдерді өңдеу бойынша серіктесті таңдаған кезде техникалық қолдау көрсету тобының туындауы мүмкін техникалық мәселелерді шешу үшін қажетті білім мен тәжірибеге ие екеніне көз жеткізу маңызды, өйткені мұндай мәселелерді дәл анықтау және шешу төлемдерді өңдеу саласындағы терең білім мен тәжірибеге байланысты.

Processing.kz қызметтерінің артықшылықтары

Біздің командамыз қызмет көрсету сенімділігін және біздің SLA (қызмет көрсету деңгейі туралы келісім) 99,9% деңгейінде сақтауға тынымсыз жұмыс жасайды. Бұл интернет эквайринг қызметтерін ұсынудағы үздіксіздікке деген ұмтылысымызды көрсетеді. Processing.kz-те біз әрқашан интернет эквайринг қызметтері саласында тұрақтылық пен клиенттердің қанағаттануын арттыру үшін стандарттарды орнату арқылы деңгейімізді көтеруге тырысамыз. Клиенттерді қолдау қызметіміздің арқасында біз әрқашан сұраныстарға жылдам жауап беруге және клиенттеріміздің мәселелерін шешуге дайынбыз.
Бизнес Төлемдерді қабылдау