Соңғы жылдары Қазақстан электрондық коммерция саласының қарқынды өсуіне куә болды, бұл елдегі тауарларды сатып алу және сату тәсілдерінің өзгеруіне әкелді. Осы мақалада бұл туралы толығырақ қарастырайық.
Интернет қолданушыларының санының өсуі
Қазақстандағы электрондық коммерцияның өсуіне ықпал ететін негізгі факторлардың бірі - интернет қолданушылары санының өсуі. Қолжетімді смартфон бағалары мен ауылдық жерлерде желіге қолжетімділіктің кеңеюінің арқасында көп адам интернетке қосылып, онлайн сатып алулар жасауға мүмкіндік алды.
2023 жылдың мамыр айының басында елде интернетке қолжетімділігі бар 17,4 миллион мобильді абонент болды. Жыл ішінде олардың саны 2,6% - ға өсті, ал бес жыл ішінде өсу 28,1% - ды құрады.
Қазақстандағы интернет қолданушысының портреті келесідей көрінеді:
2023 жылдың мамыр айының басында елде интернетке қолжетімділігі бар 17,4 миллион мобильді абонент болды. Жыл ішінде олардың саны 2,6% - ға өсті, ал бес жыл ішінде өсу 28,1% - ды құрады.
Қазақстандағы интернет қолданушысының портреті келесідей көрінеді:
- 48% ерлер, 52% әйелдер;
- 41% - 20-41 жастағы адамдар, 29% - 6-19 жастағылар;
- 88% елде жұмыс істейді;
- 89% күн сайын желіге қосылады;
Онлайн нарықтар мен маркетплейстердің дамуы
Онлайн нарықтар мен маркетплейстердің пайда болуы шағын және орта кәсіпкерлерге өз тауарлары мен қызметтерін онлайн ұсынуға жаңа мүмкіндіктер жасады. Бұл тұтынушылар үшін өнімнің әртүрлілігі мен бәсекелестіктің өсуіне ықпал етеді.
Мысалы, өз маркетплейсін жасаған алғашқы қазақстандық банк 2014 жылы Kaspi болды. 2021 жылы Kaspi-дің көп функциялы қосымшасы пайдаланушылардың белсенділігі бойынша Amazon мен Тинькоффтан озып, маркетплейстің компания кірісіндегі үлесі 1,6 есеге өсті. Kaspi-дің үлгісінен кейін елдегі тағы бес банк интернет-дүкендер ашты.
Электрондық коммерция нарығының дамуына әсер еткен тағы бір фактор - интернеттегі өнімдер мен қызметтерге төлеу мүмкіндіктерінің пайда болуы. Қазақстанда Buy Now, Pay Later (BNPL) қызметтерін іске қосу үрдісі артып келеді. Бұл төлем құралы пайдаланушыларға толық соманы бірден төлемей-ақ, сатып алуды ыңғайлы түрде жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Мысалы, өз маркетплейсін жасаған алғашқы қазақстандық банк 2014 жылы Kaspi болды. 2021 жылы Kaspi-дің көп функциялы қосымшасы пайдаланушылардың белсенділігі бойынша Amazon мен Тинькоффтан озып, маркетплейстің компания кірісіндегі үлесі 1,6 есеге өсті. Kaspi-дің үлгісінен кейін елдегі тағы бес банк интернет-дүкендер ашты.
Электрондық коммерция нарығының дамуына әсер еткен тағы бір фактор - интернеттегі өнімдер мен қызметтерге төлеу мүмкіндіктерінің пайда болуы. Қазақстанда Buy Now, Pay Later (BNPL) қызметтерін іске қосу үрдісі артып келеді. Бұл төлем құралы пайдаланушыларға толық соманы бірден төлемей-ақ, сатып алуды ыңғайлы түрде жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Төлем жүйелерінің дамуы
Онлайн төлемдерді қабылдауды қамтамасыз ететін интернет-эквайринг саласының дамуы Қазақстандағы электрондық коммерцияның гүлденуіне ықпал етті. Төлем индустриясында онлайн әмияндар, сілтемелер арқылы төлемдер және басқа да әртүрлі технологиялық әдістер қолма-қол ақшасыз төлемдердің дамуына белсенді ықпал етеді. Соңғы уақыттағы негізгі үрдістерді жедел (жылдам) төлемдер, төлем жүйелерінің халықаралық стандарттарға көшуі, төлемдердегі қашықтықтан сәйкестендіру және QR-кодтарды пайдалану деп атауға болады.
Processing.kz интернет эквайринг қызметтері
Processing.kz аясында біз интернет-эквайринг және P2P аударымдарды қоса алғанда, әртүрлі онлайн төлем мүмкіндіктерін ұсынамыз. Біздің қызметтерімізге бір рет басу арқылы төлеу, қайталанатын (автоматты) төлемдер, сондай-ақ карталарды электрондық әмиянға байлау сияқты ыңғайлы функциялар кіреді. Біз телефон нөмірі, электрондық пошта немесе әлеуметтік желілердегі ID арқылы банк карталарына аударымдар жасауға мүмкіндік бере отырып, транзакцияларды жүргізуде икемділікті қамтамасыз етеміз.
Алаяқтық операцияларға қарсы тұру біздің қызметтеріміздің басым бағыттарының бірі болып табылады. Біз сондай-ақ серіктестерімізге бірегей сілтеме арқылы төлемдер жүргізу мүмкіндігін қоса алғанда, жеке төлем беттерін, есептер мен басқа да құралдарды ұсынамыз.
Онлайн төлемдерді қабылдауды бізбен бірге орнату мүмкіндігін пайдаланыңыз. Сіздің дүкеніңіз төлемдерді ыңғайлы және қауіпсіз қабылдау мүмкіндігіне ие бола отырып, Қазақстандағы өсіп келе жатқан онлайн-коммерцияның ажырамас бөлігіне айналады.
Алаяқтық операцияларға қарсы тұру біздің қызметтеріміздің басым бағыттарының бірі болып табылады. Біз сондай-ақ серіктестерімізге бірегей сілтеме арқылы төлемдер жүргізу мүмкіндігін қоса алғанда, жеке төлем беттерін, есептер мен басқа да құралдарды ұсынамыз.
Онлайн төлемдерді қабылдауды бізбен бірге орнату мүмкіндігін пайдаланыңыз. Сіздің дүкеніңіз төлемдерді ыңғайлы және қауіпсіз қабылдау мүмкіндігіне ие бола отырып, Қазақстандағы өсіп келе жатқан онлайн-коммерцияның ажырамас бөлігіне айналады.